Welcome to our website!

Chì ghjè u plasticu temperatu è hè plastica?

U plasticu temperatu hè un tipu di lega di plastica chì parte da u disignu di molécule di polimeru è combina a tecnulugia di mudificazione di polimeru blending per custruisce una struttura di fasi microscòpiche fine, in modu di ottene un cambiamentu bruscu in e proprietà macroscòpiche.
U plasticu temperatu hè un tipu di materiale chì mostra a forza è a rigidità di u plasticu quandu hè sottumessu à una forza d'impattu statica o à bassa velocità, è mostra una duttilità simile à a gomma è proprietà d'assorbimentu d'energia quandu hè sottumessu à una forza d'impattu à alta velocità, è ùn hè micca propensu. à fallimentu fragile.
1
Havi a forza è a rigidità di i plastichi di l'ingegneria ordinariu quandu hè staticu o sottumessu à una forza d'impattu à bassa velocità, è hà e caratteristiche di duttilità è tenacità simili à gomma quandu hè sottumessu à forza d'impattu à alta velocità, per assorbe energia è prutegge. .effettu.
In cunfrontu cù i plastichi urdinati, quandu i plastichi urdinati sò sottumessi à l'impattu à alta velocità, un gran numaru di fenomeni d'iniziu è di espansione di crack si verificanu, mentre chì i plastichi duru solu mostrarà a durabilità ancu quandu u materiale hè dannatu da a forza esterna.Distruzzione senza fallimentu fragile cum'è anguli sharp è splinters.
I plastichi temperati sò spessu usati in a decorazione di l'internu è l'esterno di l'automobile, l'equipaggiu sportiu, l'attrezzi protettivi sportivi è altri campi.


Tempu di Postu: Mar-11-2022