Welcome to our website!

Chì sò i cumpunenti di plastica?

U plasticu chì usualmente usemu ùn hè micca una sustanza pura, hè formulatu da parechji materiali.Frà elli, i polimeri high molekulari sò i cumpunenti principali di plastica.Inoltre, per migliurà a prestazione di i plastichi, diversi materiali ausiliari, cum'è filler, plastificanti, lubricanti, stabilizzatori, coloranti, etc., deve esse aghjuntu à u polimeru.Plastica bona prestazione.
Resina sintetica di sacchetti di plastica: Polimeru molekulari altu, chjamatu ancu resina sintetica, hè u cumpunente più impurtante di plastica, è u so cuntenutu in plastica hè generalmente da 40% à 100%.A causa di u grande cuntenutu è e proprietà di resina chì spessu determinanu e proprietà di plastica, a ghjente spessu cunsidereghja resina cum'è sinonimu di plastica.
saccu di plastica
Fillers di sacchetti di plastica: i fillers sò ancu chjamati fillers, chì ponu migliurà a forza è a resistenza à u calore di i plastichi è riduce i costi.Per esempiu, agghiuncennu u polu di legnu à a resina fenolica pò riduce assai u costu, facendu u plasticu fenolicu unu di i plastichi più boni, è à u stessu tempu, pò migliurà significativamente a forza meccanica.I fillers ponu esse divisi in filler organici è inorganici, i primi cum'è farina di legnu, stracci, carta è diverse fibre di tela, etc., l'ultimi cum'è fibra di vetru, terra di diatomee, amianto, neru di carbone è cusì.
Plastificatori di sacchetti di plastica: I plastificanti ponu aumentà a plasticità è a dulcezza di i plastichi, riduce a fragilità, è rende i plastichi faciuli di trasfurmà è di forma.I plastificanti sò in generale composti organici miscibili in resina, non tossici, inodori, di alta ebollizione chì sò stabili à a luce è u calore.I più cumuni sò i ftalati.
Stabilizzatore di sacchetti di plastica: Per impedisce a resina sintetica di esse decomposta è distrutta da a luce è u calore durante u processu è l'usu, è allargà a vita di serviziu, un stabilizzatore deve esse aghjuntu à u plasticu.Comu cumuni sò stearate, resina epossidica è cusì.

Coloranti di sacchetti di plastica: Coloranti ponu dà plastichi una varietà di culori brillanti è belli.Tinturi organici è pigmenti inorganici sò comunmente usati cum'è coloranti.
Lubricante di sacchetti di plastica: A funzione di u lubricante hè di impedisce chì u plasticu si appiccica à u moldu di metallu durante u moldu, è à u stessu tempu rende a superficia di u plasticu liscia è bella.I lubricanti cumunimenti usati sò l'acidu stearic è i so sali di calcium è magnesiu.
In più di l'additivi sopra, i ritardanti di fiamma, l'agenti spumanti, l'agenti antistatici, etc. ponu ancu esse aghjuntu à i plastichi per risponde à e diverse esigenze di l'applicazione.


Tempu di Postu: Mar-11-2022