Welcome to our website!

A storia di i materiali compositi plastichi

A storia di i materiali compositi plastichi

Quandu dui o più materiali diffirenti sò cumminati, u risultatu hè un materiale cumpostu.U primu usu di materiali cumposti data di u 1500 aC, quandu i primi egiziani è i coloni mesopotamiani mischianu fangu è paglia per creà edifici forti è durable.Straw cuntinueghja à furnisce rinfurzamentu per i prudutti antichi cumposti cumpresi ceramiche è navi.

弓箭

In seguitu, in u 1200 dC, i Mongoli inventavanu u primu arcu cumpostu.

Utilizendu una cumminazione di legnu, osse è "cola d'animali", l'arcu hè impannillatu in scorcia di betula.Questi archi sò putenti è precisi.L'arcu compostu di Mongolia hà aiutatu à assicurà a dominanza militare di Gengis Khan.

Nascita di "l'era plastica"

Quandu i scientisti anu sviluppatu i plastichi, l'era muderna di i materiali compositi principia.Prima di questu, i resini naturali derivati ​​​​da i pianti è l'animali eranu l'unica fonte di colla è adesivi.À u principiu di u 20u seculu, plastichi cum'è vinile, poliestirene, fenolicu è poliester sò stati sviluppati.Questi novi materiali sintetici sò superiori à e resine singuli derivate da a natura.

Tuttavia, u plasticu solu ùn pò micca furnisce una forza abbastanza per alcune applicazioni strutturali.U rinforzu hè necessariu per furnisce forza è rigidità supplementari.

In u 1935, Owens Corning (Owens Corning) hà introduttu a prima fibra di vetru, fibra di vetru.A cumminazzioni di fibra di vetru è polimeru plasticu pruduce una struttura assai forte chì hè ancu ligera.

Questu hè u principiu di l'industria di polimeru rinforzatu di fibra (FRP).

Sicunna Guerra Munniali-Promozione di l'innuvazione in i materiali compositi

Parechje di i più grandi avanzati in i materiali compositi sò u risultatu di e dumande di guerra.Cum'è i Mongoli anu sviluppatu archi composti, a Sicunna Guerra Munniali hà purtatu l'industria FRP da u laboratoriu à a produzzione attuale.

L'applicazioni ligeri di l'aviò militari necessitanu materiali alternativi.L'ingegneri anu realizatu rapidamente l'altri vantaghji di i materiali compositi, in più di ligeri è forti.Per esempiu, hè statu trovu chì u materiale compostu di fibra di vetru era trasparente à frequenze radiu, è u materiale era prestu adattatu per allughjà l'equipaggiu radar elettronicu (Radomes).

Adattà à i materiali compositi: "età spaziale" à "ogni ghjornu"

À a fine di a Siconda Guerra Munniali, a piccula industria di cumposti di nicchia era in piena evoluzione.Cù a diminuzione di a dumanda di i prudutti militari, un picculu numeru di innovatori di materiale compositu sò avà travagliendu per intruduce materiali compositi in altri mercati.U bastimentu hè un pruduttu evidenti chì benefiziu.U primu scafo cummerciale cumpostu hè statu lanciatu in u 1946.

À questu tempu, Brandt Goldsworthy hè spessu referitu cum'è "u missiavu di cumposti" è hà sviluppatu assai novi prucessi di fabricazione è prudutti, cumpresa a prima surfboard in fibra di vetro, chì hà rivoluzionatu u sport.

Goldsworthy hà ancu inventatu un prucessu di fabricazione chjamatu pultrusion, chì permette prudutti affidabili è forti di fibra di vetru rinfurzata.Oghje, i prudutti fabbricati da stu prucessu includenu chjassi di scala, manichi d'arnesi, tubi, frecce, armature, pavimenti di treni è equipaggiu medicale.

Prugressu cuntinuu in i materiali compositi

复合塑料

L'industria di materiale compositu hà cuminciatu à maturà in l'anni 1970.Sviluppà resine plastiche megliu è fibre di rinfurzà megliu.Sviluppatu un tipu di fibra aramida chjamata Kevlar, chì hè diventata a prima scelta per l'armatura di u corpu per via di a so forza di tensile alta, alta densità è pesu ligeru.A fibra di carbone hè stata sviluppata ancu in questu tempu;hè sempre più rimpiazzà i pezzi prima fatti di acciaio.

L'industria di i cumposti hè sempre in evoluzione, è a maiò parte di a crescita hè principalmente basatu annantu à l'energia rinnuvevule.I pale di turbine eoliche, in particulare, cuntinueghjanu à spinghje i limiti di dimensione è necessitanu materiali compositi avanzati.


Tempu di Postu: Apr-21-2021