Welcome to our website!

A diffarenza trà u fogliu d'aluminiu è u fogliu di stagno

Pudemu spessu aduprà foglia d'aluminiu è stagnola in a nostra vita di ogni ghjornu.Ognunu hà e so caratteristiche, ma a maiò parte di a ghjente ùn sanu micca assai di sti dui tipi di carta.Allora chì hè a diffarenza trà l'aluminiu è u tinfoil?

I. Chì ghjè a diffarenza trà u fogliu d'aluminiu è u fogliu di stagno ?
1. U puntu di fusione è u puntu di ebullizione sò diffirenti.U puntu di fusione di u fogliu d'aluminiu hè generalmente più altu ch'è quellu di stagnola.L'avemu da aduprà per coce l'alimentu.U puntu di fusione di u fogliu d'aluminiu hè 660 gradi Celsius è u puntu di ebollizione hè 2327 gradi Celsius, mentri u puntu di fusione di u fogliu di stagno hè 231,89 gradi Celsius è u puntu di ebollizione hè 2260 gradi Celsius.
2. L'aspettu hè diversu.Da l'esternu, a carta d'aluminiu hè un metallu ligeru d'argentu-biancu, mentre chì a foglia di stagno hè un metallu d'argentu chì pare un pocu blu.
3. A resistenza hè differente.A carta d'aluminiu serà corroduta in l'aria umida per furmà una film d'ossidu di metallu, mentre chì a foglia di stagno hà una bona resistenza à a corrosione.
1
II.Chì sò e precauzioni per aduprà stagnola?
1. Tinfoil hè di solitu usatu quandu faci barbecues in casa.Pò esse usatu per imballà l'alimentu per a griglia, a vapore o in pane.
2. U so spessore hè di solitu menu di 0,2 mm, è hà una excelente conductività termale è resistenza à alta temperatura.Aduprà per imballà l'alimentu si riscalda più veloce, è pò evità di brusgià.L'alimentu cottu hè ancu assai diliziosu, è pò ancu impedisce chì e macchie d'oliu si appiccicà à u fornu.
3. Un latu di u fogliu di stagno hè brillanti, è l'altru latu hè matte, perchè u matte ùn riflette micca assai luce è assorbe assai calore à l'esternu, cusì di solitu useremu u latu matte per imbulighjà l'alimentu, è mette u latu brillanti Mettite nantu à l'esternu, s'ellu hè invertitu, pò causà l'alimentu per aderisce à a foglia.


Tempu di Post: 22-May-2022