Welcome to our website!

Difficultà di spedizione: a penuria di cuntainer hè seria è cuntinueghja finu à settembre 2021

U spaziu hè riservatu, ma ùn sò micca cuntenituri.

Questu hè probabilmente un prublema scontru da parechji cummircianti stranieri recentemente.Quantu hè seriu?

• Spentu millaie di yuan per urdinà scatuli vioti, ma anu sempre aspittà per a data prevista;

• I tassi di trasportu marittimu anu aumentatu, i carichi di congestioni anu aumentatu, è i surcharges anu ancu aumentatu i costi.

Perchè ci hè una tale mancanza di cuntenituri?Congestion da una banda, carenza da l'altra

Dapoi l'epidemie, una seria di fatturi anu affettatu i prezzi, è i prezzi anu cambiatu a relazione trà l'offerta è a dumanda, rompendu u prucessu relativamente stabile in u passatu.

Cumpresa l'annullamentu di i viaghji di u cummerciu trans-Pacificu da e cumpagnie di trasportu di containeru prima, è l'aumentu di l'impurtazioni di carichi da l'Asia à l'Europa in lugliu è aostu per via di l'alleviazione di u bloccu, a differenza di tempu trà l'epidemie domestiche è internaziunali è a differenza di tempu trà l'epidemie domestiche è internaziunali. a pruduzzione è a dumanda anu causatu cuntenituri in i porti asiatichi.A dispunibilità hè calata drasticamente, mentri certi porti americani è europei soffrenu di u tempu di permanenza aumentatu è di a congestione portu.Inoltre, ci hè una carenza di cuntenituri è spazii in u trasportu, è u fenomenu di u dumping di u containeru ùn hà micca solu affettatu u pianu di spedizione, ma ancu affettatu u ritardu di a prossima nave.Open, chì porta à un ciclu constantu.

Sutta l'influenza di parechji fatturi, u numeru di cuntenituri mobili hè in diminuzione, chì hè ghjuntu cù a stagione di punta per l'esportazione, è l'offerta supera a dumanda.Infine, ci hè un fenomenu di cungestione di cuntainer, inaccessibilità di certi spazii, è mancanza di cuntenituri:

Da una banda, ci sò congestioni di cuntenituri in parechje regioni straniere, mancanza di dockers, è tariffi d'attesa elevati / tariffi di congestioni è supplementi:

carenza di container

Sicondu un rapportu di a Cumpagnia Marittima di u Mediterraniu (MSC), u tempu d'attraccamentu di i navi in ​​u portu di Auckland serà ritardatu di 10-13 ghjorni, è a situazione hè diventata assai male per a mancanza di i travagliadori portu, cusì un surcharge di congestion. serà incaricatu.

Da u 1 d'ottobre, Felixstowe, per tutti i cuntenituri asiatichi impurtati o esportati, CMA CGM pagarà una tarifa di congestione portu di 150 $ US per TEU.

Da u 15 di nuvembre, Hapag-Lloyd addeverà un supplementu di 175 $ US per scatula per i cuntenituri di 40 piedi, chì hè applicabile à i mercati di rotte da a Cina (cumprese Macao è Hong Kong) à l'Europa di u Nordu è u Mediterraniu.

A partesi da a data di carica di u 9 di nuvembre di u 2020, MSC impone un supplementu di congestione di 300 $ US / TEU à tutte e merci d'esportazione spedite da l'Europa, a Turchia è l'Israele à u Portu di Auckland in Nova Zelanda.

Inoltre, à partesi da u stessu ghjornu, per tutte e merchenzie spedite da l'internu di a Cina / Hong Kong / Taiwan, Corea di u Sud, Giappone è Sudeste Asiaticu à u Portu di Oakland, u supplementu di stagione di punta (PSS) serà addebitatu 300 USD / TEU.

Da una banda, per via di l'impattu di l'epidemie, parechji cuntenituri ùn ponu micca entra è esce in u regulamentu di trasportu:

Hapag Lloyd ritruverà avà i cuntenituri vioti da u magazzinu cinese solu prima di l'arrivu di u viaghju, tuttu ciò chì duverà aspittà 8 ghjorni.

Da una banda, a pruduzzione domestica hè stata ripresa, è un gran numaru di carichi è altre navi anu aspittatu cuntenituri, è u trasportu marittimu è a perdita di i tariffi di cabina anu aumentatu.

Dapoi ghjugnu, a strada di i Stati Uniti hè stata avanzata à salti.À u listessu tempu, quasi tutte e rotte cum'è a strada africana, a strada mediterranea, a strada sudamericana, a strada India-Pakistan, è a strada nordica anu aumentatu, è u trasportu marittimu hè andatu direttamente à parechji milla di dollari.Da u 6 di nuvembre di u 2020, u prezzu di l'esportazioni da Shenzhen à tutti i porti in l'Asia sud-orientale aumenterà!+ USD 500/1000/1000

L'indice di dispunibilità di u containeru (CAx) hè visualizatu da e dati ottenuti da xChange milioni di punti di dati, (u valore CAx più grande di 0,5 indica l'equipaggiu eccessivo, u valore menu di 0,5 indica l'equipaggiu insufficiente)

• Da l'indici di dispunibilità di u containeru, a dispunibilità di u Portu di Qingdao in Cina hè stata citata, chì hè cascata da 0,7 in a settimana 36 à 0,3 avà;

• Per d 'altra banda, i cuntenituri sò accatastati in u portu di destinazione.A dispunibilità di cuntenituri di 40 piedi in u Portu di Los Angeles l'11 di settembre era 0,57, cumparatu à 0,11 à a settimana 35.

Vogliu ricurdà chì a carenza di scatuli ùn hè micca previstu di sparisce à pocu tempu.Tutti organizzanu e spedizioni in modu ragiunate è organizzanu prenotazioni in anticipu!


Tempu di post: 11-May-2021