Welcome to our website!

Sea Freight Forze Clienti à aghjunghje;Pigliamu l'iniziativa per fà sottrazioni per i clienti

"Dapoi u 3 di ghjugnu, Maersk hà risuscitatu a tarifa di cambiamentu SPOT in linea, a tarifa di perdita è altre tassi in una manera bassa, è u prezzu hè paragunabile à i diamanti. A tarifa di perdita hè $ 600 / $ 1200 per 20GP / 40ft ".Dapoi u principiu di l'epidemie, i Mercati Internaziunali in ogni locu anu ricevutu diversi gradi d'impattu.In u campu di u cummerciu, l'aumentu di i prezzi di i trasporti marittimi anu aumentatu i costi operativi di i cumpratori una volta è una volta.

1
2

In fronte à u trasportu sempre crescente, LGLPAK LTD.pensa à ciò chì i clienti pensanu è ciò chì i clienti ponu ghjunghje, è hà emessu una serie di decisioni di ottimisazione per riduce i costi di trasportu per i clienti:

1. Implementa risolutamente i normi di imballaggio: I normi di imballaggio di a nostra cumpagnia sò formulati basatu annantu à l'esperienza di imballaggio à longu andà è u calculu precisu di a dimensione di u containeru.A macchina di imballaggio utilizata hè un novu tipu di macchina di imballaggio sviluppata da noi stessi.U pruduttu hè strettu imballatu, bellu è chjucu in grandezza.Si pò assicurà u numeru massimu di cabinetti.

2. U principiu di cuntainer mai viotu: Se ci hè sempre spaziu in u cuntinuu dopu à carica, ancu s'è a quantità di carica hà righjuntu a quantità cuntratta, avemu da cuntattà u cliente u più prestu pussibule, è pruposti suggerimenti ragiunate per u cliente. cum'è riempimentu di qualchì valuta populari Per riduce i costi di trasportu di i clienti.

3. Garanzia strettu di a qualità di u produttu: durante u prucessu di produzzione, u cuntrollu di i prudutti micca qualificati hè unu di i punti chjave per migliurà a qualità generale di i prudutti.U cuntrollu di qualità tradiziunale pò solu cunfidassi nantu à e qualità persunale di l'ispettori di qualità, chì hè subjectiva è ritardata.A cumpagnia implementa u metudu di gestione di qualità "sistema di rispunsabilità di bagmaker", guarantisci strettamente a qualità di u produttu, è assicura chì i clienti ricevenu 100% prudutti d'alta qualità.

07

L'impresa LGLPAK LTD.hà sempre fattu u so principiu di serviziu di basa per andà in tuttu per risponde à i bisogni di i clienti.A cumpagnia pò ottene elogi unanimi da i clienti è rinvià ordini continuamente, micca solu per via di alta qualità di produttu, prezzu raghjone, è tempu di consegna brevi, ma ancu per via di u nostru serviziu più prufessiunale è attente.Hè precisamente perchè u trasportu di l'oceanu forza i clienti à cuntinuà à aghjunghje u costu, cusì facemu a sottrazione di costu per i clienti.


Tempu di Postu: Aug-06-2021