Welcome to our website!

Ritirata

A stampa hè una tecnulugia chì trasferisce l'inchiostro à a superficia di carta, tessili, plastica, pelle, PVC, PC è altri materiali attraversu a fabbricazione di piastra, inchiostratura, pressurizazione è altri manuscritti cum'è testu, stampi, ritratti è anti-falsificazione. è poi copia u cuntenutu di i manuscritti in batch..

In tuttu u sviluppu di a storia, a tecnulugia di stampa hè stata avanzata, sia in tippi di stampa sia in metudi di stampa.Chì sò i modi principali attuali per migliurà l'effetti di stampa?L'operazioni cumuni sò i seguenti:

Quandu sceglite una tinta d'asciugatura, cunzidira se a temperatura massima di secca di a tinta hè adattata per a temperatura chì u plasticu pò sustene.

Attentu à l'usu di solventi solubili: i solventi chì anu un certu gradu di solubilità per i filmi plastichi ponu aiutà l'inchiostru è a film plastica à ligà, ma se l'effettu hè forte, pò riduce e proprietà meccaniche di a film.

Cunsiderate l'effetti distruttivi di l'addolcimentu è u ligame di plastificanti è altri additivi nantu à a tinta

Fate un analisi rigurosu nantu à a rigidità, a fragilità, a stabilità dimensionale è u coefficient di espansione di u film plasticu, perchè sti fattori affettanu a durabilità di l'adesione di tinta.

Capisce currettamente è capisce u rolu di i cumpunenti di l'inchiostro in l'inchiostro: l'inchiostru di stampa hè un colloide cum'è pasta chì hè mischju uniformemente cù pigmenti, leganti, riempitivi è altri cumpunenti.Cum'è una spezia di fluidu viscoso, a tinta hà diverse proprietà per via di e so varietà diverse, vale à dì, hè grossa è fina;a viscosità hè diversu, è a vitezza di secca hè ancu diversa.

A qualità di u materiale di cunnessione hè bona o mala: u materiale di cunnessione hè un fluidu cù una certa viscosità è viscosità.U so rolu hè multifaceted.Cum'è u trasportatore di u pigmentu, funziona per mischjà è cunnetta particeddi solidi cum'è pigmenti in polvere, è permette à i pigmenti coesivi di aderisce infine à u pruduttu stampatu.A qualità di u legante affettarà direttamente u so gloss, a resistenza à l'usura è a fluidità di viscosità.

L'usu adattatu di l'additivi: l'usu di l'additivi serà più efficace per a stampa.L'ausiliarii cumunimenti usati includenu diluenti, additivi, detackifiers, agenti anti-tack, è aghjustamenti di tinta.Dunque, a bona stampabilità è a forte aderenza è a dispersione di tinta di stampa sò inseparabili da l'additivi.

1202_9

A mo cumpagnia seguita i principii di u mercatu è aduprate i metudi di sopra quandu stampate prudutti di imballaggi flessibili di plastica?Risposta: Ùn solu questu.L'impresa LGLPAK LTD.hà fattu un aghjustamentu non mainstream durante a stampa di u produttu, diminuendu a risoluzione.Stu metudu di funziunamentu apparentemente simplice chì corre in contru à a tecnulugia avanzata eleva direttamente l'effettu di stampa di u pruduttu à un novu livellu: i prudutti di plastica stampati da a nostra cumpagnia sò intuitivamente visibili cumparatu cù prudutti simili: i culori sò più vivi è i mudelli sò più chjaru.

In a ricerca di a qualità di u produttu è l'aspettu, ùn pudemu micca solu seguità i passi di a tecnulugia avanzata, ma ancu ritirate à cuntemplazione è piglià a decisione più adatta.


Tempu di post: 21-aug-2021