Welcome to our website!

I motivi per u trasportu marittimu in salita

1. Dapoi u scoppiu di l'epidemie, a dumanda di u trasportu glubale di carichi hè diminuitu drasticamente.I principali cumpagnie di trasportu anu sospesu rotte, riduciutu u numeru di cuntenituri d'esportazione, è smantellatu navi di container inattive.

2. Affettatu da l'epidemie, a sospensjoni di a produzzione da i pruduttori stranieri ùn hè micca stata alleviata.Fighjendu l'aghjurnamentu di ogni ghjornu di i rapporti di epidemie straniere, l'epidemie ùn hè micca stata cuntrullata in modu efficace.In cunfrontu cù u cuntrollu domesticu di l'epidemie, l'imprese di produzzione domestica sò longu cù a ripresa di a pruduzzione, a proporzione di l'espurtazioni domestiche di i materiali hè assai aumentata, risultatu in una mancanza di spaziu.

3. Affettatu da l'elizzioni di i Stati Uniti è a dumanda di Natale, parechji cummircianti europei è americani cuminciaru à accumulà.

Da settembre, u rapportu di l'esportazione hè cresciutu drasticamente, pruvucannu un gran numaru di cuntenituri per accumulà à l'esteru, è ci hè una carenza generale di cuntenituri in Cina.Parechje cumpagnie di spedizioni ùn ponu micca liberà ordini di l'equipaggiu è spessu fallenu à coglie scatuli.

Se ùn avete micca cunsiderà altre ragioni è simpricimenti fighjate à u nodu di u tempu, i costi di trasportu aumentanu ancu da settembre à nuvembre di l'annu precedente.Per quessa, in i trè mesi di questu annu, a tarifa di trasportu di e rotte di spedizione China-US hà sappiutu da 128%.U fenomenu di rising.

In una situazione cusì mala, LGLPAK hà attivamente mobilizatu risorse è disposti in anticipu per ottene u spaziu per i clienti.


Tempu di post: 29-dic-2020