Welcome to our website!

Storia di imballaggi in plastica di l'innuvazione di imballaggi in plastica

1544451004-0

Da l'invenzione di u plasticu à a fine di u 19u seculu à l'intruduzioni di Tupperware® in l'anni 1940 à l'ultime innovazioni in l'imballaggio di ketchup faciule da immergere, a plastica hà ghjucatu un rolu indispensabile in soluzioni di imballaggio intelligenti, aiutendu à riduce più costu.Ch'ella sia a vostra nova elettronica, u vostru pruduttu di bellezza preferitu, o ciò chì manghjate per u pranzu, l'imballaggi di plastica aiutanu à prutege e vostre compra finu à chì site prontu à aduprà, chì aiuta à riduce i rifiuti è risparmià energia.
Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1862
Alexander Parkes hà svelatu u primu plastica artificiale in a mostra internaziunale di Alexander Parkes in Londra.U materiale chjamatu Paxaine vene da a cellulosa.Iè, u primu plastica hè bio-basatu!Pò esse furmatu quandu si calienta è mantene a so forma quandu si friddu.

Innuvazione di imballaggi in plastica à u principiu di u XXu seculu
L'ingegnere tessili svizzeru Dr Jacques Edwin Brandenberger hà criatu u celofanu, un imballaggio di strati trasparenti per qualsiasi pruduttu - u primu imballaggio impermeabile cumplettamente flexible.L'ughjettu originale di Brandenberger era di applicà una film chjara è suave à a tela per fà a resistenza di macchie.

1930 Innuvazione di imballaggi in plastica
L'ingegnere 3M Richard Drew hà inventatu a cinta di cellulosa Scotch®.In seguitu hè stata rinominata a cinta di cellophane, chì hè un modu attraente per l'alimentarii è i panificatori per sigillà u pacchettu.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1933
Ralph Wiley, un travagliadore in u Laboratoriu Dow Chemical, hà scupertu accidentalmente un altru plasticu: u clorur di polivinilidenu, chjamatu SaranTM.U plasticu hè stata prima utilizata per prutege l'equipaggiu militare è dopu per l'imballa di l'alimentariu.Saran pò mantene quasi ogni materiale - tazze, piatti, vasetti, è ancu ellu stessu - è diventa un strumentu eccellente per mantene l'alimentariu frescu in casa.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1946
Tupperware® hè statu sviluppatu da Earl Silas Tupper di i Stati Uniti, chì hà prumuvutu ingeniosamente a so serie di contenitori alimentari in polietilene per mezu di una reta di casalinghe chì vende Tupperware cum'è un mezzu di guadagnà soldi.Tupperware è altri cuntenituri di plastica cù sigilli ermetici sò unu di i prudutti più significati in a storia di l'imballa plastica.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1946
U primu grande buttiglia spray di plastica cummerciale hè statu sviluppatu da u Dr Jules Montenier, u fundatore di "Stopette".U desodorante di i glutei hè statu dispensatu strintendu a so buttiglia di plastica.Cum'è un sponsor di u famosu show "What's My Line", Stopette hà suscitatu una splusione in l'usu di buttigli di plastica.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1950
U saccu di basura di plastica nera o verde (fatta di polietilene) hè statu inventatu da i Canadiani Harry Wasylyk è Larry Hansen.I novi sacchetti di basura attualmente usati per scopi cummirciali sò prima venduti à l'Hospital Generale di Winnipeg.Più tardi sò diventati populari per l'usu di a famiglia.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1954
Robert Vergobbi saccu di almacenamentu cù zipper patentatu.Minigrip li hà autorizatu è intende aduprà cum'è un saccu di matita.Ma hè ovviamente chì i sacchetti ponu esse fatti più, i sacchetti Ziploc® sò stati intrudutti cum'è sacchetti di almacenamentu di l'alimentariu in u 1968. U primu saccu è u saccu di sandwich in u rollu sò intrudutti.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1959
I fabricatori di Wisconsin Geuder, Paeschke è Frey anu pruduciutu u primu lunch box di caratteri autorizatu: una litografia di Mickey Mouse nantu à una latta ovale cù una tavola estraibile in l'internu.U plasticu hè stata utilizata per u manicu è dopu per a scatula sana, à partesi di l'anni 1960.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1960
L'ingegneri Alfred Fielding è Marc Chavannes anu creatu BubbleWrap® in a so cumpagnia chjamata Sealed Air Corporation.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1986
À a mità di l'anni 1950, Swanson® TV dinners hà apprufittatu di dui tendenzi di a post-guerra: a popularità di i dispositi di risparmiu di tempu è l'obsessione per a TV (in u primu annu di distribuzione naziunale, più di 10 milioni di cene TV sò stati venduti).In u 1986, i vassoi d'aluminiu sò stati rimpiazzati da i platti di plastica è di micru.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1988
L'Associazione di l'Industria di Plastica hà introduttu un sistema di codificazione voluntariu di identificazione di resina, chì furnisce un sistema coerente per identificà e resine plastiche aduprate in i cuntenituri di imballaggio.

Innuvazione di imballaggi in plastica in u 1996
L'intruduzioni di un pacchettu d'insalata (poliolefina catalizata da metallocene) aiuta à riduce u perdu di l'alimentariu è facilita l'acquistu di prudutti freschi.

2000 Innuvazione di imballaggi in plastica
I tubi di iogurt sò dispunibuli, cusì pudete gode di deliziosi spuntini ricchi di calciu in ogni mumentu, in ogni locu.

2000 Innuvazione di imballaggi in plastica
Introduce l'acidu polilatticu (PLA) fattu da u granu à u mercatu di l'imballaggio è riciclà i plastichi bio-basati in l'imballaggi.

2007 Innuvazione di imballaggi in plastica
I buttigli di plastica di dui litri è i bicchieri di latti di plastica da un gallone anu righjuntu tappe in u "leggeru" - postu chì sò stati largamente utilizati in l'anni 1970, u pesu di i dui cuntenituri hè statu riduttu da un terzu.

Innuvazione di imballaggi in plastica in 2008
I buttigli di plastica anu righjuntu un tassu di riciclamentu di 27%, è 2,4 miliardi di lire di plastica sò stati riciclati.(Dapoi u 1990, più buttigli di plastica per libbra sò stati riciclati!) U tassu di riciclamentu di sacchetti di plastica di polietilene è imballaggi hà righjuntu u 13%, è 832 milioni di libbra di plastica sò stati riciclati.(Dapoi u 2005, u tassu di riciclamentu di i sacchetti di plastica di polietilene è l'imballaggi hè radduppiatu).

2010 Innuvazione di imballaggi in plastica

U film Metallyte TM hè introduttu per aiutà à mantene u cuntenutu rinfrescatu (caffè in grani, grani, tagliatelle, fette di pane) riducendu i lacrimi in l'imballu.A nova film hè ancu più ligera cà u disignu basatu in foil.

2010 Innuvazione di imballaggi in plastica
TM hè a prima innovazione di imballaggio di salsa di tomate in 42 anni.Hè un pacchettu di doppia funzione chì furnisce duie manere di gode di a salsa di tomate: sbucciate u coperchiu per fà un immogliu faciule, o strappate a punta per spremi l'alimentu.U novu imballaggio rende manghjà più interessante è cunvene.


Tempu di post: 27-May-2021