Welcome to our website!

Pruprietà fisica di i pigmenti

Quandu u tonu, secondu i bisogni di l'ughjettu per esse culuratu, hè necessariu di stabilisce indicatori di qualità cum'è e proprietà fisiche è chimiche di u pruduttu pigmentu.Elementi specifichi sò: forza di tintura, dispersibilità, resistenza à u clima, resistenza à u calore, stabilità chimica, resistenza à a migrazione, prestazione ambientale, putenza di ocultazione è trasparenza.
3
Forza di tintura: A dimensione di a forza di tinta determina a quantità di colorante.A più grande a forza di tintura, u menu dosage di pigmentu è u costu più bassu.A forza di tintura hè ligata à e caratteristiche di u pigmentu stessu, è ancu a so dimensione di particella.
Dispersibility: A dispersione di u pigmentu hà una grande influenza nantu à a colorazione, è a dispersione povira pò causà un tonu di culore anormale.I pigmenti devenu esse dispersi uniformemente in a resina in forma di particelle fini per avè un bonu effettu di culore.
Resistenza à u clima: a resistenza à u clima si riferisce à a stabilità di u culore di u pigmentu in cundizioni naturali, è si riferisce ancu à a solidità di a luce.Hè divisu in i gradi 1 à 8, è u gradu 8 hè u più stabile.
Stabilità resistente à u calore: A stabilità resistente à u calore hè un indicatore impurtante di coloranti plastichi.A resistenza à u calore di i pigmenti inorganici hè relativamente bona è pò cumplettamente i bisogni di a trasfurmazioni di plastica;a resistenza à u calore di i pigmenti organici hè relativamente povera.

4
Stabilità chimica: A causa di i diversi ambienti di usu di plastica, hè necessariu di cunsiderà cumplettamente e proprietà di resistenza chimica di i coloranti (resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, resistenza à l'oliu, resistenza à i solventi).
Resistenza di migrazione: A resistenza di migrazione di pigmenti si riferisce à u cuntattu longu di i prudutti plastichi culuriti cù altre sustanzi solidi, liquidi, gasi è altri stati stati o travagliendu in un ambiente specificu, chì pò avè effetti fisichi è chimichi cù i sustanzi di sopra, chì hè manifestatu cum'è pigmenti da a migrazione interna di plastica à a superficia di l'articulu, o à u plasticu o solvente adiacente.
Prestazione ambientale: Cù i rigulamenti di prutezzione ambientale sempre più stretti in casa è in l'esteru, parechji prudutti anu esigenze strette nantu à a toxicità di i coloranti plastichi, è a toxicità di i coloranti hà attiratu sempre più attenzione.
Oculazione di putenza: U putere di ocultazione di un pigmentu si riferisce à a dimensione di a capacità di trasmissione di u pigmentu per copre a luce, vale à dì, quandu u putere di rifrazione di u toner hè forte, a capacità di impedisce a luce di passà per u culore. ughjettu.
Trasparenza: I toners cun forte putenza di nasconde sò definitivamente poveri in trasparenza, i pigmenti inorganici sò generalmente opachi, è i tinti sò generalmente trasparenti.

Referenze:
[1] Zhong Shuheng.Composizione di culore.Beijing: China Art Publishing House, 1994.

[2] Song Zhuoyi et al.Materie prime plastiche è additivi.Beijing: Science and Technology Literature Publishing House, 2006.

[3] Wu Lifeng et al.Manuale d'uso Masterbatch.Beijing: Chemical Industry Press, 2011.

[4] Yu Wenjie et al.Additivi Plastici è Tecnulugia di Design di Formulazione.3ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2010.

[5] Wu Lifeng.Disegnu di Formulazione di Colorazione Plastica.2ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2009


Tempu di Postu: Apr-23-2022