Welcome to our website!

LGLPAK LTD vi porta à cunnosce i sacchetti tessuti

Sacchetti tessuti, cunnisciuti ancu com'è sacchetti di pelle di serpente.Hè un tipu di saccu di plastica, utilizatu per imballaggi, è e so materie prime sò generalmente diverse materie prime chimiche plastiche cum'è polietilene è polipropilene.A densità di tissuti cumunimenti utilizata hè 36 × 36 pezzi / 10cm², 40 × 40 pezzi / 10cm², 48 × 48 pezzi / 10cm².Hè fattu di polipropilene (cum'è a materia prima principale, estrusa è allungata in filamenti piani, è poi tissuti, tissuti è sacchetti. Hà una larga gamma di usi. Hè principalmente utilizatu per fà filmi, cuntenituri, pipi, etc.). monofilamenti, fili è cables, etc.. In più, tende, ombrelli, diversi sacchetti di sightseeing, sacchetti di sightseeing è altre necessità di ogni ghjornu sò usati in tessili di plastica.In più, ponu ancu esse usatu cum'è materiali d'insulazione d'alta freccia per TV, radar. , etc.

 

TIM图片20210904092633

Chì sò i paràmetri cumuni di i sacchetti tissuti?Fighjemu un ochju inseme:

Tolleranza di densità di treccia: A tolleranza di densità di treccia si riferisce à u numeru di filati piani chì sò più di a densità di treccia standard datu o ridutta.
Pesu per unità di area di tessulu: U pesu per unità di area di tessulu hè spressione in grammi per metru quadru, chì hè un indicatore tecnicu impurtante di u tissutu.U pesu di u metru quadru dipende principalmente da a densità di u warp è di a trama è u grossu di u filatu pianu.U pesu metru quadru affetta a forza di trazione è a capacità di carica di u tissutu.U pesu metru quadru hè un ligame maiò in u cuntrollu di i costi di l'impresa di produzzione.
Carica di tensione di tissuti: carica di tensione hè ancu chjamata forza di tensione, forza di tensione.Per a tela tessuta, porta una carica di tensione in i direzzione di l'orditu è ​​di a trama, cusì hè chjamata carica di tensione di trama è di trama.
Larghezza: A larghezza di diversi tessuti tessuta influenza direttamente u prucessu di fabricazione di sacchetti.Per u tela di u tubu, u warp hè utilizatu per indicà a larghezza, è u warp hè uguali à a mità di a circunferenza.
Width shrinkage rate, l'larghezza di tutti i tessuti tissuti dopu a tessitura è l'avvolgimentu, dopu à unwinding, cut, printing, and cositure, a larghezza di u saccu fattu hè un pocu più chjucu cà l'larghezza quandu si avvolge, chjamemu a larghezza shrinkage.
Sensazione di a manu: a treccia di filu flat PP hà una sensazione più spessa, più larga è più dura.L'aggiunta di masterbatch di calciu à u filatu flat PP darà una sensazione larga di a manu.L'aggiunta di menu HDPE à u PP a renderà più dolce.
Tipi di sacchetti tessuti: I sacchetti di tessuti cumuni sò: sacchetti di risu, sacchetti di farina, sacchetti di granu, sacchetti di granu di granu, sacchetti di tessuti a prova d'inundazioni, sacchetti di tessuti a prova di siccità, sacchetti di tessuti a prova di inundazioni, è negru di carbone di protezione solare. sacchetti, linea interna Anti-viola, borsa tissuta anti-UV, etc.

I sacchetti tissuti sò unu di i prudutti principali di LGLPAK LTD, postu chì hè impegnatu in a industria di produzzione di sacchetti di plastica.Hè vintu u sustegnu è l'elogi di i clienti novi è vechji cù a so qualità eccellente, alta efficienza di produzzione, quantità di imballaggio avanzata è servizii prufessiunali, è ordini di ritornu continuu..
I cumpratori di tuttu u mondu sò benvenuti à stabilisce relazioni stretta di cooperazione cun noi.Vi furniremu i prudutti di a più alta qualità è i servizii più prufessiunali!


Tempu di Postu: Settembre-04-2021