Welcome to our website!

LGLPAK LTD urganizeghja attività di squadra!

Da u 16 à u 17 d'ottobre di u 2021, a cumpagnia hà urganizatu una gita in gruppu di dui ghjorni à a Tribù Tai'an Sun è u Palazzu di u Dragone Sotterraniu.Questa volta tutti i culleghi è e so famiglie anu participatu attivamente, è tutti eranu in u spiritu altu.
Dopu l'avvenimentu, avemu cullatu i sentimenti è i suggerimenti di tutti: hè divertente di ghjucà, u sensu generale hè assai bonu, è hè ancu assai rilassante.L'imbarcu è l'alloghju hè assai bonu.Unisce à l'avvenimentu PK aghjunghje ancu à l'atmosfera di cumbattimentu di squadra, chì migliurà mentre si diverte.A cunniscenza tacita, a cumunicazione è a cooperazione trà l'altri.
I dirigenti di a cumpagnia anu ancu affirmatu l'urganizazione di l'avvenimentu è incuraghjenu i dipartimenti pertinenti à fà sforzi persistenti è à cuntinuà à realizà attivamente attività chì sò benefiche per a rilassazione fisica è mentale di l'impiegati è benefica per a cumunicazione è a cooperazione di a squadra.U scopu di "collaborazione" hè statu implementatu.

出-游

LGLPAK LTD hè una squadra prufessiunale: u nostru staffu di vendita hà più di deci anni di sperienza in imballaggi flessibili di clinker
LGLPAK LTD hè una squadra dinamica: amemu u travagliu è a vita, piena di vigore è innuvazione.
LGLPAK LTD hè una squadra dedicata: credemu fermamente chì a fiducia di i clienti deriva da prudutti d'alta qualità è servizii di furnimentu di alta qualità.Solu cun u focu pudemu fà un bonu travagliu in u cummerciu esteru.
LGLPAK LTD hè una squadra cù i sogni: venemu da tutti i cantoni di u mondu, ma pudemu travaglià strettamente inseme perchè aderemu à una filusufia cumuna: picculi prudutti, grandi cose !


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021