Welcome to our website!

A degradazione di plastica hè un cambiamentu chimicu o un cambiamentu fisicu?

A degradazione di plastica hè un cambiamentu chimicu o un cambiamentu fisicu?A risposta ovvia hè u cambiamentu chimicu.In u prucessu di estrusione è riscaldamentu di sacchetti di plastica è sottu à l'influenza di diversi fattori in l'ambiente esternu, si verificanu cambiamenti chimichi, cum'è a riduzzione di u pesu moleculare relativo o u cambiamentu di a struttura macromolecular, chì risultanu in riduzzione o ancu deteriorazione di u rendiment di i sacchetti di plastica.Chjamate a degradazione di i sacchetti di plastica.

""

Chì sò l'usi di i plastichi degradabili?Prima, ci sò zoni induve i plastichi ordinali sò usati, induve i prudutti di plastica utilizati o post-consumu sò difficiuli di cullà è causanu dannu à l'ambiente, cum'è i filmi di mulch agriculi è l'imballaggi di plastica unicu.Inoltre, l'usu di plastichi degradabili in i campi di rimpiazzà altri materiali cù plastichi pò purtà comodità, cum'è unghie di palla per i campi di golf, è materiali di fissazione di piantini di legnu per l'afforestazione di a foresta pluviale tropicale.
Chì sò l'applicazioni specifiche di i plastichi degradabili?
Agricultura, silvicultura è pesca: film plasticu, materiali di ritenimentu di l'acqua, vasi di piantini, letti di sementa, rete di corda, materiale à liberazione lenta per pesticidi è fertilizzanti.
Industria di imballaggio: sacchetti di shopping, sacchetti di basura, sacchetti di compost, lunch boxes, ciotole di noodle istantanei, materiali di imballaggio tampone.
Articuli sportivi: Tacks è tee di golf.
Prodotti d'igiene: prudutti d'igiene di e donne, pannolini per i zitelli, materassi medichi, tagli di capelli dispunibuli.
Materiali di fissazione di fratture per materiali medichi: cinture sottili, clips, bastoncini per tamponi di cuttuni, guanti, materiali di liberazione di droga, è ancu suture chirurgiche è materiali di fissazione di fratture, etc.
I plastichi anu un grande effettu di degradazione è sò largamente usati.Hè un novu campu cù grandi prospettive di sviluppu in u futuru.


Tempu di Postu: Set-09-2022