Welcome to our website!

Hè dannusu di mette sacchetti di plastica in a frigorifera?

Hè dannusu di mette sacchetti di plastica in a frigorifera?In risposta à questu, ci sò ancu stati esperimenti realizati da istituzioni di ricerca pertinenti, è l'esperimenti finali anu dimustratu chì i chjamati "sacchetti di plastica ùn ponu esse posti in a frigorifera" sò rumuri puri.
L'esperimenti anu acquistatu sacchetti di plastica di diversi prezzi è imballati ingredienti diffirenti in u mercatu.Dopu avè guardatu in a frigorifera per un periudu di tempu, anu truvatu chì l'ingredienti in i sacchetti di plastica ùn sò micca purtati in l'alimentariu.
Dunque, pudemu cuncludi chì i sacchetti di plastica pruduciutu da cumpagnie regulare cum'è LGLPAK LTD sò cumpletamente sicuri d'utilizà.In ogni casu, si cumprà sacchetti di plastica venduti da i cummircianti senza scrupulu quandu ùn site micca attentu, a sicurità pò esse micca garantita cum'è l'aspittava, è e cundizioni d'igiene sò ancu relativamente poveri.
1665804058465
Di sicuru, perchè a maiò parte di l'ingredienti in a pruduzzione di sacchetti di plastica sò qualchi coloidi è sustanzi chimichi, s'ellu s'utilice in modu incorrectu, sti sustanziali daveru volatilizà, ma a volatilizazione di sustanzi nocivi in ​​sacchetti di plastica deve esse stabilitu in un ambiente di temperatura più altu.
Dunque, almacenà l'alimentu impannillatu in sacchetti di plastica in u cisterna di l'acqua ùn pruvucarà sustanzi dannosi in ellu à volatilizà.À u cuntrariu, quandu l'alimentu hè riscaldatu, s'ellu hè impannillatu in sacchetti di plastica, pò causà sustanzi dannosi per volatilizà è ancu dissolve in l'alimentariu.mezzu.
Infine, LGLPAK LTD ricumanda chì quandu si compra sacchetti di plastica, duvete cercà sacchetti di plastica di materia prima pura cù una qualità garantita prodotta da i pruduttori regulari, è amparà u modu currettu per aduprà in usu!


Tempu di post: 15-10-2022