Welcome to our website!

Analisi di l'ombra è l'ombra di e materie prime di pigmentu cumuni

In a corrispondenza di u culore attuale, i pigmenti di colorazione utilizati ùn ponu esse estremamente puri trè culori primari, è hè improbabile esse esattamente u culore puro desideratu, di solitu cù qualchi sfumature simili più o menu, per ottene Per una mostra di culore datu, hè sempre necessariu. per aduprà una varietà di pigmenti coloranti per currispondenu.Questu hè bisognu di i nostri tecnichi di culore per avè una cunniscenza considerableu di a tonalità è l'ombra di diversi pigmenti.

1

In u currispundenza di u culore, hè necessariu di distinguish attentamente a tonalità è a luce di diverse materie prime di toner, cum'è a serie rossa hà rossu giallu è rossu blu (cù lume purpura);a serie turchinu hà cian (verde azzurru) è rossu blu, Ci sò trasparenti è opachi;a serie gialla hà giallu rossu è verdu (giallu verdu);purpura hà rossu è blu (vale à dì, purpura rossu è purpura blu);l'aranciu hà aranciu-rossu è aranciu-giallu;U verde hà ancu materie prime verdi blu è verdi gialli;serie rossa fluorescente hà rossu, giallu è viole;u giallu fluoriscente hà verdudu cum'è u giallu limonu fluoriscente, è u giallu, cum'è u giallu fluoriscente 3G;Sicondu a forza di tintura di diversi toners, sò presentati diversi materiali di toner di diverse concentrazioni è sfumature.

2

Quandu sceglite u toner, hè necessariu currisponde à a materia prima di resina applicabile secondu e diverse caratteristiche di u toner, cum'è a resistenza à a temperatura, a dispersibilità, a sfumatura, a forza di tinta, a trasparenza (putenza oculta) è altri indicatori.In breve, deve risponde à i bisogni di i clienti.Allora, secondu e cumpetenze di cungruenza di u culore è u principiu di l'abbinamentu di u culore, a cumminazione è l'abbinamentu di i toners sò realizati, è strivemu à aduprà formule low-cost per preparà culori qualificati, è tutti l'aspetti ponu risponde à i bisogni di i clienti.
riferimenti
[1] Zhong Shuheng.Composizione di culore.Beijing: China Art Publishing House, 1994.
[2] Song Zhuoyi et al.Materie prime plastiche è additivi.Beijing: Science and Technology Literature Publishing House, 2006. [3] Wu Lifeng et al.Manuale d'uso Masterbatch.Beijing: Chemical Industry Press, 2011.
[4] Yu Wenjie et al.Additivi Plastici è Tecnulugia di Design di Formulazione.3ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2010. [5] Wu Lifeng.Disegnu di Formulazione di Colorazione Plastica.2ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2009


Tempu di Postu: Apr-23-2022