Welcome to our website!

Storia di i sacchetti di basura.

Serete sorpresu chì i sacchetti di basura sò largamente usati in u mondu è ùn sò micca novi.I sacchetti di plastica verdi chì vede ogni ghjornu sò fatti di polietilene.Sò stati fatti in u 1950 da Harry Washrik è u so cumpagnu, Larry Hansen.I dui inventori sò di Canada.

Chì hè accadutu prima di u saccu di basura ?

Prima chì i sacchetti di basura sò stati distribuiti, parechje persone intarravanu a basura in piazza.Certi pirsuni brusgianu i rifiuti.Pocu dopu, anu capitu chì l'incendia è l'intarramentu eranu veramente dannosi per l'ambiente.I sacchetti di basura aiutanu a ghjente à trattà megliu cù a basura.

I primi sacchetti di basura

In principiu, i sacchetti di basura sò stati utilizati per scopi cummerciale.Eranu urigginariamenti usati in l'uspidale di Winnipeg.Hansen hà travagliatu per u carbure di l'unione, chì hà compru l'invenzione da elli.A cumpagnia hà fattu i primi sacchetti di basura verdi in l'anni 1960 è li chjamava sacchetti di basura di a casa.

L'invenzione immediatamente hà causatu una sensazione è hè stata utilizata in parechje imprese è famiglie.In fine, hè diventatu un pruduttu populari.

Sac à cordon

In u 1984, a storia di i sacchetti di basura hè entrata in u mercatu, facendu più faciule per e persone di portà sacchetti pieni.U cordone originale era fattu di plastica d'alta densità.Questi sacchetti sò durable è anu un forte mecanismu di chjusu.Ma sti sacchetti sò più caru.I sacchetti di cordone sò populari in casa è faciuli di portà, cusì l'aghju compru per una carica extra.

10

L'amichevule ambientale di i sacchetti di basura di polietilene hè cuntruversu.In u 1971, u duttore James Gillett hà designatu un plasticu chì si rompe in u sole.Attraversu l'invenzione, pudemu usà sacchetti di plastica è sempre stà nantu à a prutezzione di l'ambiente.I sacchetti biodegradabili sò digià dispunibili nantu à u mercatu in questi ghjorni è sò usati da parechje persone.


Tempu di Postu: Apr-16-2021