Welcome to our website!

Pruprietà generale di film shrink

A film shrink hà una alta resistenza à a perforazione, una bona shrinkage è un certu stress shrinkage.Principalmente utilizatu in u prucessu di vendita è trasportu di diversi prudutti per stabilizzà, copre è prutegge i prudutti.Shrink packaging ùn hè micca solu bella, ma ghjoca ancu u rolu di a prova di umidità, polvere, anti-loose, anti-furtu è cullizzioni.
1667615073719
Pruprietà cumuni di film shrink include:
Unitization: Questa hè una di e più grande caratteristiche di l'imballazione di film stretch.Cù a forza di avvolgimentu super forte è a retractabilità di a film, u pruduttu hè compactu è fissu in una unità, in modu chì i pezzi spargugliati è chjuchi diventanu un sanu, ancu in un ambiente sfavorevule, u pruduttu ùn hà micca sollezza è separazione. è ùn ci hè nimu è sharpness.bordi è appiccicità per evità danni.
Prutezzione primaria: A prutezzione primaria furnisce a prutezzione di a superficia di u pruduttu, furmendu un aspettu assai ligeru è protettivu intornu à u pruduttu, per ottene u scopu di dustproof, oil-proof, umidità, waterproof è anti-furtu.Hè particularmente impurtante chì l'imballaggio di film di imballaggio rende l'articuli imballati uniformi per evità danni à l'articuli causati da un stress irregolare, chì ùn pò micca esse ottenutu da i metudi tradiziunali di imballaggio (bundling, imballaggio, cinta, etc.).
Fixability di cumpressione: U pruduttu hè imballatu è imballatu da a forza di retrazione di a film allungatu per furmà una unità compacta chì ùn occupa micca u spaziu in tuttu, in modu chì i pallets di u pruduttu sò stretti inseme, chì ponu impedisce efficacemente u pruduttu. durante u trasportu.A dislocazione mutuale è u muvimentu, è a forza di tensione regulabile ponu fà i prudutti duri vicinu à l'altri è facenu i prudutti molli stringhje, in particulare in l'industria di u tabacco è l'industria tessili, hà un effettu imballaggio unicu.
Risparmio di costu: L'usu di a macchina di film di imballaggio per l'imballazione di u produttu pò riduce in modu efficace u costu d'usu.L'usu di film di imballaggio hè solu circa 15% di l'imballu di scatula originale, circa 35% di a film termoretractable, è circa 50% di l'imballu di cartone.À u listessu tempu, pò riduce l'intensità di u travagliu di i travagliadori, migliurà l'efficienza di l'imballaggio è a qualità di imballaggio.


Tempu di Postu: Nov-05-2022