Welcome to our website!

Dinamica di u petroliu crudu sottu a influenza di l'epidemie (3)

Ricertamenti, a riunione di l'OPEC hà decisu di cuntinuà a pulitica di aumentà a pruduzzione di petroliu crudu da 400 000 per barile in ghjennaghju 2022. A riunione hà dettu chì "prestarà assai attenzione à l'impattu di l'epidemie nantu à u mercatu", ma ùn hà micca implicatu a liberazione di riserve strategiche di i Stati Uniti.

3

Cù l'indebolimentu di i prezzi di u petroliu internaziunale, l'emergenza di a ceppa Omicron, è a liberazione di riserve strategiche da i Stati Uniti è altri paesi, u mercatu aspetta chì l'OPEC aghjustà u so pianu originale è ritardà moderatamente l'offerta di u mercatu.Tuttavia, questu ùn hè micca u casu.A liberazione di a Riserva Strategica di Petroliu Crudu di i Stati Uniti ùn hà micca affettatu a decisione di l'OPEC, è l'OPEC hà rinfurzatu u so cuntrollu di i prezzi di u petroliu glubale.

L'amministrazione di i Stati Uniti Biden hà annunziatu in nuvembre chì hà da piglià azioni cumune cù l'India, a Corea di u Sudu è altri paesi per liberà riserve strategiche di petroliu per stabilizà i prezzi di u petroliu.U Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti hà dichjaratu recentemente chì venderà direttamente 18 milioni di barili di petroliu crudu da a Riserva Strategica di Petroleum u 17 di dicembre. I 4,8 milioni di barili d'oliu in questa serie di riserve di petroliu seranu prima consegnati à a cumpagnia di petroliu americana Exxon. Mobil.

Sicondu i rapporti, u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti liberarà un totale di 50 milioni di barili di petroliu crudu.In più di i 18 milioni di barili citati sopra, 32 milioni di barili seranu utilizati per u scambiu di cortu termine in i prossimi mesi, chì sò previsti per esse restituiti trà 2022 è 2024. In l'ultime prospettive energetiche à cortu termine, l'Energia di i Stati Uniti. L'Amministrazione di l'Informazione hà prupostu chì a produzzione di petroliu crudu di i Stati Uniti in Novembre hè stata stimata à 11,7 milioni di barili per ghjornu.Da u 2022, a pruduzzione media hè prevista per aumentà à 11,8 milioni di barili / ghjornu, è da u quartu trimestre di u 2022, a produzzione media aumenterà à 12,1 milioni di barili / ghjornu.

Ricertamenti, u vice-ministru di l'Affari Esteri di l'Iran è u capu di negoziatore di l'accordu nucleare iranianu hà dettu chì e duie parti anu differenze maiò nantu à i temi è u scopu di i negoziati, ma hè ottimista chì e duie parti anu ristrettu e so differenze in l'ultimi ghjorni di negoziazioni. .A dichjarazione hà dettu ancu chì, se e negoziazioni anu successu, i Stati Uniti anu da rialzà tutte e sanzioni irragionevuli imposte à l'Iran.L'Iran ùn hè micca ingenu annantu à stu prucessu.Se u prugressu hè fattu è i Stati Uniti elevanu e sanzioni à l'Iran, l'esportazioni di petroliu iranianu ghjunghjeranu da 1,5 à 2 milioni di barili per ghjornu.Ma attualmente, ci volerà tempu per e negoziazioni per ottene un prugressu sustanziale.


Tempu di Postu: Dec-17-2021