Welcome to our website!

Dinamica di u petroliu crudu sottu a influenza di l'epidemie (2)

Dopu a crescita per dui ghjorni di cummerciale consecutivi, i prezzi di u petroliu crudu americanu ùn anu micca cambiatu assai u marcuri (8 dicembre).A nutizia chì i sintomi di u novu virus di a corona pò esse ligeri è chì a dumanda di l'oliu ùn hè micca stata severamente affettata da a nova variante di u virus di a corona allevia i prublemi di u mercatu.E i negoziati nucleari iraniani chì putere i prezzi di u petroliu;Tuttavia, l'Amministrazione di l'Informazione Energetica di i Stati Uniti hà diminuitu e so aspettative di u prezzu di u petroliu crudu finu à a fine di u 2022.

原料

In generale, a cepa mutante Omicron hè stata alleviata, chì hà promossi l'aumentu di i prezzi di u petroliu.Durante e discussioni nucleari iraniani, i Stati Uniti anu aumentatu e sanzioni contr'à l'Iran, è a calata di e relazioni trà e duie parti hà ancu furnitu impetu per l'aumentu di i prezzi di u petroliu.In u cortu termini, a relazione nucleare iraniana pò diventà un fattore maiò chì affetta i tendenzi di u prezzu di u petroliu.
Analisi di a tendenza di u petroliu crudu: Da un puntu di vista tecnicu, i prezzi di u petroliu anu aumentatu bruscamente in i primi dui ghjorni di cummerciale di sta settimana, ma l'aumentu d'ayer s'hè calatu, è più alti sò improbabili.A situazione negativa di u bullishness à cortu termine hè stata facilitata.L'indicatore MACD hè previstu di attraversà u prezzu di l'oru è u RSI superà 50. Tuttavia, ùn deve esse perseguitu eccessivamente.A preoccupazione di l'eccessiva offerta di fundamenti si intensifica, è i sintomi pusitivi lievi di Omega sò stati valutati.
Bisogna à prestà attenzione à i dati di l'inventariu di u petroliu crudu settimanale di l'EIA.I dati anu una alta probabilità di esse pusitivi.L'investitori sò cunsigliati di mantene cun prudenza à fighjà i prezzi di u petroliu.A resistenza iniziale sopra hè stata cuncentrata à u nivellu di 50% di ritracciamentu di 73.92, seguitu da u 7 d'ottobre di u minimu di 74.96, è u nivellu di 76.63 di retracement di 61.8%.U sustegnu iniziale sottu si cuncentra nantu à u livellu psicologicu di 70.00, seguitu da u altu di 67.98 l'8 di marzu è u minimu di 65.01 u 20 di lugliu. In generale, u pensamentu di l'operazione di cortu termine d'oghje suggerisce chì u callback hè principalmente bassu è u principale. , è u rebound hè supplementatu da l'altitudine alta.


Tempu di Postu: Dec-10-2021