Welcome to our website!

Classificazione di i pigmenti cumunimenti usati per l'abbinamentu di u culore plasticu (I)

I pigmenti di culore sò a materia prima più impurtante in a tecnulugia di tintura, è e so proprietà devenu esse sanu cumpresi è appiicati in modu flexible, per chì i culori d'alta qualità, low-cost è cumpetitivi ponu esse formulati.

I pigmenti cumunimenti utilizati per l'abbinamentu di u culore plasticu includenu pigmenti inorganici, pigmenti organici, tinture solventi, pigmenti metallici, pigmenti perlescenti, pigmenti perlescenti magichi, pigmenti fluorescenti è pigmenti sbiancanti.In i materiali sopra, avemu bisognu di fà chjaru chì ci hè una diffarenza trà i pigmenti è i tinti: i pigmenti ùn sò micca solubili in acqua o in u mediu utilizatu, è sò una classa di sustanzi culuriti chì culuranu a materia colorante in u statu di assai. particelle sparse.Pigmenti è pigmenti organici.I tinti sò solubili in acqua è solventi organici, è ponu esse cumminati cù u materiale tintu da un certu ligame chimicu.I vantaghji di i tinti sò a bassa densità, a forza di tintura alta è a bona trasparenza, ma a so struttura moleculare generale hè chjuca, è a migrazione hè faciule per esse durante a colorazione.
Pigmenti inorganici: i pigmenti inorganici sò generalmente classificati per metudu di produzzione, funzione, struttura chimica è culore.Sicondu u metudu di pruduzzione, hè divisu in dui categurie: pigmenti naturali (cum'è cinabru, verdigris è altri pigmenti minerali) è pigmenti sintetici (cum'è diossidu di titaniu, ferru rossu, etc.).Sicondu a funzione, hè divisu in pigmenti coloranti, pigmenti antiruggini, pigmenti spiciali (cum'è pigmenti d'alta temperatura, pigmenti perlescenti, pigmenti fluoriscenti), etc. Acids, etc. Sicondu a struttura chimica, hè divisu in ferru. serie, serie di cromu, serie di piombo, serie di zincu, serie di metalli, serie di fosfati, serie di molibdati, etc. Sicondu u culore, pò esse divisu in e seguenti categurie: pigmenti di serie bianca: diossidu di titaniu, zincu di bario biancu, ossidu di zincu, ecc.;Pigmenti di a serie negra: neru di carbone, ossidu di ferru neru, etc.;Pigmenti di a serie gialla: giallu di cromu, giallu di ossidu di ferru, giallu di cadmiu, giallu di titaniu, etc.
1
Pigmenti organici: Pigmenti organici sò spartuti in dui categurie: naturali è sintetici.Oghje, i pigmenti organici sintetici sò cumunimenti usati.I pigmenti organici sintetici ponu esse divisi in parechje categurie cum'è monoazo, disazo, lacu, ftalocianina è pigmenti di anelli fusi.I vantaghji di i pigmenti organici sò alta forza di tintura, culore luminoso, spettru di culore cumpletu è bassa toxicità.U svantaghju hè chì a resistenza à a luce, a resistenza à u calore, a resistenza à u clima, a resistenza à i solventi è a putenza di ocultazione di u pruduttu ùn sò micca bè cum'è quelli di pigmenti inorganici.
2
Coloranti solventi: I tinture solventi sò cumposti chì assorbanu, trasmettenu (i tinti sò tutti trasparenti) certe lunghezze d'onda di luce è ùn riflettenu micca l'altri.Sicondu a so solubilità in diversi solventi, hè principarmenti divisu in dui categurie: unu hè coloranti solubili in alcolu, è l'altru hè coloranti solubili in oliu.I tinti solventi sò carattarizati da una alta forza di tinta, culori brillanti è lustre forte.Sò usati principarmenti per a colorazione di i prudutti di plastica di poliester di stirene è poliester, è generalmente ùn sò micca usati per a colorazione di resine poliolefine.I variità principali sò i seguenti.Tinture di solventi di tipu Anthraaldehyde: cum'è C.1.Solvent Yellow 52#, 147#, Solvent Red 111#, Disperse Red 60#, Solvent Violet 36#, Solvent Blue 45#, 97#;Coloranti di solventi eterociclici: cum'è C .1.Solvent Orange 60#, Solvent Red 135#, Solvent Yellow 160: 1, etc.

Referenze
[1] Zhong Shuheng.Composizione di culore.Beijing: China Art Publishing House, 1994.
[2] Song Zhuoyi et al.Materie prime plastiche è additivi.Beijing: Science and Technology Literature Publishing House, 2006. [3] Wu Lifeng et al.Manuale d'uso Masterbatch.Beijing: Chemical Industry Press, 2011.
[4] Yu Wenjie et al.Additivi Plastici è Tecnulugia di Design di Formulazione.3ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2010. [5] Wu Lifeng.Disegnu di Formulazione di Colorazione Plastica.2ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2009


Tempu di Postu: Apr-15-2022