Welcome to our website!

I medicini ponu esse imballati in plastica?

In l'industria farmaceutica, i plastichi ponu esse aduprati per mantene e medicine, ma micca tutti i plastichi ponu cuntene i medicazione è devenu esse plastichi medichi qualificati.Allora, chì tipu di droghe ponu cuntene i plastichi medichi?
Ci sò parechji tippi di medicini chì ponu esse cuntenuti in buttigli di plastica medica, chì ponu esse divisu in dui categurie: solidu è liquidu.Frà elli, droghe solidi includenu capsules, pasticchi, è pills.I requisiti di imballaggio di queste droghe sò principalmente prestazioni à prova di umidità.Un dessicante hè situatu in a buttiglia per assorbe l'umidità.In generale, u dessicante di a buttiglia hè imballatu in sacchetti.Cù l'aghjurnamentu cuntinuu è l'iterazione di l'imballazione, alcune buttigli combinanu a funzione à prova di umidità cù u tappu di buttiglia, è appare una tappa integrata a prova di umidità.Un tali disignu pò evità u cuntattu direttu trà a droga è u dessicante, è ancu impedisce à i zitelli di manghjà accidentalmente u dissicante.
2
I buttigli di pasticchi a prova di umidità ponu esse pieni di droghe lìquide, cumpresi principarmenti diversi liquidi orali, sospensioni, etc. Preparati liquidi anu esigenze elevate nantu à a strettezza di l'imballu.Per rinfurzà a strettezza, i guarnizioni di fogli d'aluminiu sò usati per sigillà.Per alcune droghe spiciali, cum'è a sospensione di ibuprofen, gocce di sospensione di acetaminophen, etc., per impediscenu à i zitelli di apre u pacchettu accidentalmente è di manghjà accidentalmente a medicina, hè sceltu un tappu di buttiglia medicinale cù una funzione d'apertura à prova di i zitelli per prutege a sicurità. di i zitelli.
I tipi di medicini chì ponu esse cuntenuti in plastica medica sò relativamente largu.In più di i medicini sopra citati, i medicini cum'è l'injections è i preparati spray sò ancu inclusi.Cù u sviluppu cuntinuu di i plastichi medichi, l'usu di imballaggi plastichi hè diventatu a forma principale di imballaggi per i medicini.!


Tempu di post: 22-oct-2022