Welcome to our website!

Applicazione di masterbatch di riempimentu di carbonate di calcium in i prudutti di plastica

Per u masterbatch di riempimentu di carbonate di calcium, a maiò parte di a ghjente hà un malintesi.Quandu sentenu parlà di masterbatch di filler di carbonate di calcium, pensanu chì u so ingredientu principale hè u carbonate di calcium, a polvere di petra, etc., è ùn deve micca esse usatu in i prudutti di plastica.

1-2104162100230-L

Parechje persone pensanu cumu si ponu esse aghjuntu à i prudutti di plastica organica, cum'è u polu di petra è u polu inorganicu?Questu ùn affetterà micca a qualità di u produttu?In fattu, u carbonate di calcium (polvere di petra) ùn pò micca esse direttamente aghjuntu à u plasticu.Deve esse mudificatu organicamente da un agentu di accoppiamentu, perchè u carbonate di calciu pò esse integratu organicamente cù i prudutti di plastica è megliu megliu i prudutti di plastica.Tutti l'aspettu di u rendiment.

Cù u prezzu crescente di e materie prime plastiche, u masterbatch di riempimentu di carbonatu di calciu hè assai amatu da l'industria plastica per e so ricche risorse, u prezzu bassu è u rendiment superiore.Introduceraghju brevemente u masterbatch di riempimentu di carbonate di calcium quì sottu.

(1) Masterbatch pienu di carbonate di calciu pò riduce u costu di i prudutti di plastica, migliurà l'efficienza di a produzzione è uttene boni benefici ecunomichi.

(2) Masterbatch di riempimentu di carbonate di calciu pò rinfurzà a rigidità di i prudutti di plastica è aumentà u pesu di i prudutti.

(3) Masterbatch di riempimentu di carbonate di calciu pò riduce a cuntrazione di i prudutti plastichi è a deformazione causata da a retrazione.

(4) U masterbatch di filler di carbonate di calciu hà una bona dispersibilità: hà una cumpatibilità eccellente cù u polipropilene è u polietilene, cusì ancu s'ellu hè aghjuntu una grande quantità di riempimentu, pò ancu ottene un bonu aspettu è un aspettu liscia.

(5) U masterbatch di riempimentu di carbonate di calciu hà un altu biancu è pò esse formulatu in modu flessibile per pruduce diversi prudutti di culore.

(6) Durante u processu di u carbonate di calcium filler masterbatch, l'usu di l'agenti d'accoppiamentu, dispersanti, etc., ponu fà chì u masterbatch di filler di calcium carbonate mantene boni proprietà meccaniche ancu cù una grande quantità di riempimentu.


Tempu di post: 21-May-2021