L'abbinamentu di u culore di plastica hè basatu annantu à i trè culori basi di rossu, giallu è blu, per currisponde à u culore chì hè populari, risponde à i requisiti di differenza di culore di a carta di culore, hè economicu, è ùn cambia micca u culore durante u processu è l'usu.Inoltre, u culore di plastica pò ancu imparte diverse funzioni à i plastichi, cum'è a migliurà a resistenza di a luce è a resistenza di u tempu di plastica;dà plastichi qualchi funzione spiciali, cum'è a cunduttività elettrica è proprietà antistatic;diversi filmi di mulch agriculi di culore anu a funzione di erbaccia o repellency d'insetti è di crescita di piantini.Vale à dì, pò ancu risponde à certi requisiti di l'applicazione attraversu l'abbinamentu di u culore.
Perchè u culore hè assai sensibile à e cundizioni di trasfurmazioni di plastica, un certu fattore in u prucessu di trasfurmazioni di plastica hè diversu, cum'è a materia prima scelta, toner, machini, paràmetri di mudificazione è operazioni di persunale, etc., ci saranu differenzi di culore.Dunque, a cuncordanza di u culore hè una professione assai pratica.Di solitu, duvemu attente à u riassuntu è l'accumulazione di l'esperienza, è dopu cumminà a teoria prufessiunale di l'abbinamentu di u culore plasticu per migliurà rapidamente a tecnulugia di u culore.
Se vulete cumpiendu bè a cuncordanza di u culore, prima deve capisce u principiu di a generazione di u culore è l'abbinamentu di u culore, è basatu annantu à questu, pudete avè una cunniscenza più profonda di a cunniscenza sistematica di u culore di plastica.
À a fine di u 17u seculu, Newton pruvò chì u culore ùn esiste micca in l'ughjettu stessu, ma hè u risultatu di l'azzione di a luce.Newton rifratta a luce di u sole à traversu un prisma è poi u prughjettanu nantu à una schermu bianca, chì mostrarà una bella banda di culore spettrale cum'è un arcubalenu (sette culori di rossu, aranciu, giallu, verde, cian, blu è viola).Onde di luce longa è corta nantu à u spettru visibile si combina per furmà luce bianca.
Dunque, u culore hè parti di a luce è hè custituitu da onde elettromagnetiche di parechje lunghezze.Quandu l'onda di luce sò prughjettate nantu à un ughjettu, l'ughjettu trasmette, assorbe o riflette diverse parti di l'onda di luce.Quandu sti onde riflesse di diverse lunghezze stimulanu l'ochji di e persone, pruduceranu diversi culori in u cervellu umanu, è hè cusì chì venenu i culori.
U cusì chjamatu currispundenza di u culore hè di s'appoghjanu nantu à a basa teorica di i trè culori primari, è applicà e tecniche di u culore additivu, u culore subtractive, u culore cumplementariu è u culore acromaticu per preparà ogni culore specificatu necessariu da u pruduttu.
Referenze
[1] Zhong Shuheng.Composizione di culore.Beijing: China Art Publishing House, 1994.
[2] Song Zhuoyi et al.Materie prime plastiche è additivi.Beijing: Science and Technology Literature Publishing House, 2006. [3] Wu Lifeng et al.Manuale d'uso Masterbatch.Beijing: Chemical Industry Press, 2011.
[4] Yu Wenjie et al.Additivi Plastici è Tecnulugia di Design di Formulazione.3ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2010. [5] Wu Lifeng.Disegnu di Formulazione di Colorazione Plastica.2ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2009
Tempu di Postu: Apr-09-2022