Welcome to our website!

Chì sò i dispersanti è i lubricanti?

Tutti i dispersanti è i lubricanti sò additivi cumunimenti utilizati in l'abbinamentu di u culore di plastica.Sì sti additivi sò aghjuntu à a materia prima di u pruduttu, anu da esse aghjuntu à a materia prima di resina in a listessa proporzione in a prova di cungruenza di u culore, per evità a diferenza di culore in a pruduzzione successiva.

I tipi di dispersanti sò: poliuree di l'acidu grassu, stearate basi, poliuretanu, sapone oligomericu, etc. I dispersanti più cumunimenti usati in l'industria sò lubricanti.I lubricanti anu boni pruprietà di dispersione, è ponu ancu migliurà a fluidità è e proprietà di liberazione di muffa di plastica durante u molding.

1 (2)

I lubricanti sò divisi in lubricanti internu è lubricanti esterni.I lubricanti internu anu una certa cumpatibilità cù resina, chì ponu riduce a coesione trà e catene moleculari di resina, riduce a viscosità di fusione è migliurà a fluidità.A cumpatibilità trà u lubricante esternu è a resina, aderisce à a superficia di a resina fusa per furmà una strata moleculare lubrificante, riducendu cusì l'attrito trà a resina è l'equipaggiu di trasfurmazioni.I lubricanti sò principarmenti divisi in e seguenti categurie secondu a so struttura chimica:

(1)) Classe di combustione cum'è paraffina, cera di polietilene, cera di polipropilene, cera micronizzata, etc.

(2) Acidi grassi cum'è l'acidu stearic è l'acidu stearic basi.

(3) Amidi di l'acidu grassu, esteri cum'è vinile bis-stearamide, butyl stearate, oleic acid amide, etc. Hè principarmenti utilizatu per sparghje, in quale bis-stearamide hè utilizatu per tutti i termoplastici è i plastichi thermosetting, è hà un effettu lubricante. .

(4) I saponi di metalli cum'è l'acidu stearic, u stearate di zincu, u stearate di calcium, u stearate di pot, u stearate di magnesiu, u stearate di piombo, ecc.

(5) Lubricanti chì ghjucanu un rolu in a liberazione di muffa, cum'è polydimethylsiloxane (oliu di silicone di metile), polymethylphenylsiloxane (oliu di silicone di fenilmetile), polydiethylsiloxane (oliu di silicone di etile) etc.

In u prucessu di stampatura iniezione, quandu si usa a colorazione secca, l'agenti di trattamentu di a superficia, cum'è l'oliu minerale biancu è l'oliu di diffusione, sò generalmente aghjuntu durante u mischju per ghjucà u rolu di adsorption, lubrificazione, diffusione è liberazione di muffa.Quandu u culore, a materia prima deve esse aghjuntu ancu in proporzione di distribuzione media.Prima aghjunghje l'agente di trattamentu di a superficia è sparghje uniformemente, dopu aghjunghje u toner è sparghje uniformemente.

Quandu selezziunate, a resistenza di a temperatura di u dispersante deve esse determinata secondu a temperatura di moldura di a materia prima plastica.Da a perspettiva di u costu, in principiu, u dispersante chì pò esse usatu à a temperatura media è bassa ùn deve esse sceltu per a resistenza à alta temperatura.U dispersante à alta temperatura deve esse resistente à sopra à 250 ℃.

Referenze:

[1] Zhong Shuheng.Composizione di culore.Beijing: China Art Publishing House, 1994.

[2] Song Zhuoyi et al.Materie prime plastiche è additivi.Beijing: Science and Technology Literature Publishing House, 2006.

[3] Wu Lifeng et al.Manuale d'uso Masterbatch.Beijing: Chemical Industry Press, 2011.

[4] Yu Wenjie et al.Additivi Plastici è Tecnulugia di Design di Formulazione.3ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2010.

[5] Wu Lifeng.Disegnu di Formulazione di Colorazione Plastica.2ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2009


Tempu di post: 25-ghjugnu-2022