Welcome to our website!

L'effettu di i dispersanti nantu à u culore

U dispersante hè un agentu ausiliariu cumunimenti utilizatu in u toner, chì aiuta à bagnà u pigmentu, riduce a dimensione di particella di u pigmentu, è aumenta l'affinità trà a resina è u pigmentu, migliurà cusì a cumpatibilità trà u pigmentu è a resina di trasportatore, è migliurà. a dispersione di u pigmentu.Livellu.In u prucessu di currispundenza di culore, diversi tipi di dispersanti affettanu a qualità di u culore di u pruduttu.

1
U puntu di fusione di u dispersante hè in generale più bassu di a temperatura di trasfurmazioni di a resina, è durante u prucessu di fusione, si fonde prima di a resina, aumentandu cusì a fluidità di a resina.È perchè u dispersante hà una viscosità bassa è una bona cumpatibilità cù i pigmenti, pò entre in l'agglomeratu di pigmentu, trasferisce a forza di cisura esterna per apre l'agglomeratu di pigmentu, è ottene un effettu di dispersione uniforme.
Tuttavia, se u pesu molekulari di u dispersante hè troppu bassu è u puntu di fusione hè troppu bassu, a viscosità di u sistema serà ridutta assai, è a forza di cisura esterna trasferita da a mostra à l'agglomerati di pigmenti serà ancu assai ridutta, facendu hè difficiule di apre i particeddi agglomerati è i particeddi di pigmentu ùn ponu micca bè disperse.In u funnu, a qualità di u culore di u pruduttu hè ultimamente insatisfactoria.Quandu si usanu dispersanti in u prucessu di currispundenza di u culore, i paràmetri, cum'è u pesu moleculare relativo è u puntu di fusione, deve esse cunsideratu, è i dispersanti adattati per i pigmenti è e resine di trasportatore deve esse sceltu.Inoltre, se a quantità di dispersante hè troppu grande, ancu pruvucarà u culore di u pruduttu per giallu è pruvucà l'aberrazione cromatica.

Referenze

[1] Zhong Shuheng.Composizione di culore.Beijing: China Art Publishing House, 1994.
[2] Song Zhuoyi et al.Materie prime plastiche è additivi.Beijing: Science and Technology Literature Publishing House, 2006.
[3] Wu Lifeng et al.Manuale d'uso Masterbatch.Beijing: Chemical Industry Press, 2011.
[4] Yu Wenjie et al.Additivi Plastici è Tecnulugia di Design di Formulazione.3ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2010.
[5] Wu Lifeng.Disegnu di formula di colorazione plastica.2ª edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2009


Tempu di post: Jul-09-2022