Welcome to our website!

Comu sceglie a carta igienica ghjustu?

Cum'è una necessità di a vita di e persone, a carta igienica hè divisa in dui categurie secondu usi differenti: unu hè carta tissue, è l'altru hè carta igienica crepe.Sicondu i sperti pertinenti, l'usu di carta igienica inferjuri da i cunsumatori mette in periculu a so salute, in particulare e donne è i zitelli, è hè faciule per causà malatie, chì deve suscitarà l'attenzione di i cunsumatori.
I cunsumatori anu da identificà è selezziunà accuratamente tovaglioli di carta quandu compranu tovaglioli di carta, è evitari di cumprà tovaglioli di carta inferjuri chì cuntenenu una grande quantità di agenti fluorescenti è agenti sbiancanti.Dopu chì l'agenti fluoriscenti sò assorbiti da u corpu umanu, diventeranu potenziali fattori carcinogeni, è l'usu à longu andà affettanu a salute di elli stessi è di e so famiglie.Dunque, quandu compra carta igienica, fate attenzione à i seguenti aspetti:
1653642386(1)
1. Verificate se l'imballu di u produttu hè marcatu cù u numeru di licenza di sanità, s'ellu hè stampatu cù u nome di a fabbrica, l'indirizzu di a fabbrica, è s'ellu ci sò normi di implementazione.
2. Fighjate à u culore di a carta.Perchè a carta di polpa di lignu pura ùn hà micca additivi, u culore deve esse naturali d'avorio biancu, è a struttura hè relativamente uniforme.
3. Fighjendu u prezzu, a carta igienica chì u prezzu di vendita hè troppu bassu in u mercatu in generale ùn pò micca cuntene pulpa di legnu pura.
4. Fighjate à a forza di endurance.A causa di e fibre lunghe, a carta di pasta di legnu pura hà una forza di trazione alta, una bona tenacità è ùn hè micca faciule da rompe, mentre chì a carta di mala qualità hà buchi irregulari è gocce di polvere.
5. Fighjate u risultatu di u focu.U bonu paper toilette hè in forma di cendra bianca dopu esse brusgiatu.
6. Fighjate à a vita di l'altitudine.I migliori napkins, tissuti faciale è prudutti di e donne sò marcati cù i normi di implementazione è a vita di conservazione, mentre chì a maiò parte di i carta di toilette inferjuri ùn sò micca marcati.
Inoltre, ùn cumprà micca carta igienica ruvida è dura, carta igienica senza imballaggio è sterilizzata, perchè a carta igienica cumplettamente imballata hè generalmente sterilizzata, mentre chì a carta igienica imballata ùn hè micca sterilizzata è hè facilmente contaminata da i batteri.


Tempu di post: 27-May-2022