I culori acromatici anu u stessu valore psicologicu cum'è i culori cromatici.U biancu è u biancu rapprisentanu i poli yin è yang di u mondu di u culore, u neru significa nunda, cum'è u silenziu eternu, è u biancu hà infinite pussibulità.
1. Neru: Da un puntu di vista teoricu, u neru significa senza luce è hè un culore incolore.Mentre a luce hè debule o a capacità di l'ughjettu di riflette a luce hè debule, parerà relativamente nera.U neru hè utilizatu in a tonalità sia per a tinta è per aghjustà a ligerezza (ombreggiatura, ombrezza) di un culore.Ogni culore hè scuru à l'estremu.
2. Biancu : U biancu hè a mistura uniforme di tutta a luce visibile, chjamata luce di culore pienu.U diossidu di titaniu hè u più utilizatu in biancu.Hè spessu usatu per aghjustà a trasparenza di i plastichi in u culore.L'aghjunzione di diossidu di titaniu pò riduce a trasparenza di i plastichi, è à u stessu tempu rende a tonalità di pigmenti più ligera è più ligera.fade.Ogni culore hè chjaru à l'estremu è ancu appare biancu.
3. Grigiu: trà u biancu è u neru, appartene à a luminosità mediana, hè un culore senza chroma è chroma bassu, è pò dà à e persone una sensazione alta è sottile.Grigiu hè u culore più passivu in tuttu u sistema di culore, è si basa nantu à i culori adiacenti per guadagnà a vita.Ùn importa micca u mischju di u biancu è u biancu, u mischju di culori cumplementarii, è u mischju di culori cumpleti, diventerà eventualmente un grisu neutru.
Referenze
[1] Zhong Shuheng.Composizione di culore.Beijing: China Art Publishing House, 1994.
[2] Song Zhuoyi et al.Materie prime plastiche è additivi.Beijing: Science and Technology Literature Publishing House, 2006.
[3] Wu Lifeng et al.Manuale d'uso Masterbatch.Beijing: Chemical Industry Press, 2011.
[4] Yu Wenjie et al.Additivi Plastici è Tecnulugia di Design di Formulazione.3ª Edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2010.
[5] Wu Lifeng.Disegnu di formula di colorazione plastica.2ª edizione.Beijing: Chemical Industry Press, 2009
Tempu di post: Jul-09-2022